tirsdag 16. februar 2010

Mannskap- we want YOU!

Hoy. Da er det flere som er interessert. Gro, Bea og Janna er bænkers. Når Bea står tilbake på kaia i Mandal og tørker tårer og vinker farvel, så er det flere som er grådig interesserte: Agnar og Ingri.  Krestoffer og Lars meldte sin interesse i går. Også er det Nina, Stina fra Sverige, Henrika, Ragnar!! Topp om noen av dere skriver en kommentar her og sier om dere vil være med eller ei. Det er kjekt å vite.
Nikki, Silje og Even kan ikke bli med.

9 kommentarer:

  1. Yeah, dette ser bra ut. Kanskje vi må kjøre noen mannskapstester: Fisking, gitarspilling, gode historier, flere ideer?

    SvarSlett
  2. En vits. Syns alle bør kunne en vits. SJøl har jeg jo rundt regnet fire vitser. Som jeg drar titt og ofte. I tide og utide. Kan bli langdrygt.

    SvarSlett
  3. ja, du får spare dem til vi er langt til havs(:

    SvarSlett
  4. hei jenter.
    så fin side og så fantastisk en tur dere planlegger. jeg har kjempelyst å være med!! men jeg jobber som lærer. 2 uker kan jeg muligens få fri. kanskje mer. er det mulig å være med 2? selvfølgelig, om jeg da har god nok vits? så kult at du er marinbiolog gro. det er topp. tror vi har hilst hos bea på julefest en gang. spennende lesning det du har skrevet her. men jeg ble veldig lei meg da du skriver at det er 8 blåhvaler i nordatlanteren på deres blogg her. men på den sida fra ekspedisjonen dere så blåhval på står det at det er 1000 i nordatlanteren. hva er riktig? er datoen fastsatt til 1. mai sharp? kan dere snakke sammen om dere syns følgende vits er bra? har dere hørt om fiskeren som var lei sei? for om dere syns det går jeg igang med å skaffe fri
    ingri

    SvarSlett
  5. Hei Ingri

    Det har du rett i. Jeg mente egentlig bestanden Nordøstlige Atlanterhavet jeg mente. Det er usikkert om de få blåhvalene som observeres her er streifere fra andre bestander i Nord-Atlanteren, eller om det er fra den opprinnelige bestanden. Det går heldigvis bedre med blåhvalen i Atlanterhavet nå som den har vært fredet i mange år.

    SvarSlett
  6. hei igjen ingri! Tror ikke vi har møttes. Har ikke vært på så mange julefester, bare 2009-festen. var du der?

    SvarSlett
  7. nei, var ikke der. da har vi nok ikke hilst.
    janna, er du der? jeg kommer til oslo i dag. blir til søndag.fotofestival på litteraturhuset. bor hos ellen, tøyen, møtes?

    SvarSlett
  8. Hei!

    Synes denne turen ser veldig spennende ut. Kanskje vi kan møtes og ta en prat?
    Mannskapstest er tingen :)
    Men dere må svare på mailen fra oss (Lars) først!

    Kristoffer

    SvarSlett
  9. Hoy! Kult at Krestoffer er helt rå på planken. Da ses vi om ikke lenge.

    Kjære Ingri: E e her! Vi ringes på telefonen! Bli gjerne med to uker.

    SvarSlett